PRAVILA POSLOVANJA HUB TERAZIJE

I. OPŠTE ODREDBE

  1. Ova pravila poslovanja primenjuju se na sve korisnike HUB Terazije, uključujući korisnike coworking prostora, virtuelnih kancelarija, sala za sastanke i dodatnih usluga.
  2. Svi korisnici su dužni da potvrde da su pročitali i prihvatili ova pravila pre početka korišćenja usluga, kao i da su upoznati sa Pravilnikom o korišćenju prostorija Saveza za promociju i osnaživanje jednakosti.
  3. Svi korisnici su dužni da se pridržavaju ovih pravila kako bi se osiguralo prijatno i profesionalno okruženje za sve članove zajednice.

II. RADNO VREME I DOSTUPNOST

  1. Radni sati HUB Terazije su:
    • Radnim danima od 10:00 do 19:00.
    • Vikendom od 10:00 do 17:00 (samo uz prethodnu najavu za korisnike koji ne plaćaju nedeljno ili mesečno članstvo).
  2. Rezervacije sala za sastanke moraju biti izvršene najmanje 48 sati unapred putem emaila. Telefonska najava je moguća, ali rezervacija nije validna bez potvrde putem emaila.

III. KORIŠĆENJE PROSTORA I OPREME

  1. Sala za sastanke opremljena je projektorom i tehničkom opremom. Pristup internetu je dostupan svim korisnicima, dok je štampač dostupan samo radnim danima.
  2. Sva oprema i nameštaj u prostoru moraju se koristiti pažljivo. U slučaju oštećenja, korisnik je dužan da pokrije troškove popravke.
    • Ako oštećenje onemogućava rad HUB-a, korisnik je obavezan da nadoknadi i dnevni gubitak prihoda za period dok se kvar ne sanira.

IV. PRAVILA PONAŠANJA

  1. U prostorijama HUB Terazije zabranjeno je:
    • Pušenje.
    • Konzumacija alkohola i ilegalnih supstanci.
  2. Korisnici su dužni da:
    • Poštuju druge korisnike i održavaju profesionalno ponašanje.
    • Održavaju čistoću radnog mesta i zajedničkih prostorija.
    • Obroke konzumiraju isključivo u zoni čajne kuhinje.
  3. HUB Terazije podstiče korisnike da organizuju edukativne, humanitarne i društveno korisne aktivnosti u skladu sa statutarnim ciljevima Saveza. Takve aktivnosti mogu imati prioritet u rezervaciji prostora.

V. PRAVILA ZA VIRTUELNE KANCELARIJE

  1. Korisnici virtuelnih kancelarija dobijaju poštu skeniranu na email naveden u ugovoru i pristupnici.
  2. Pošiljke moraju biti bezbedne za prijem i obradu.
  3. Korisnici koji žele da preuzmu fizičku poštu dužni su da najave dolazak najkasnije u roku od 7 dana od obaveštenja. Pošta se čuva maksimalno 30 dana.
  4. Korisnici su obavezni da obaveste HUB Terazije o promeni podataka (adresa, kontakt informacije) u roku od 8 dana od nastanka promene.

VI. ODGOVORNOST KORISNIKA

  1. HUB Terazije ne snosi odgovornost za izgubljene ili ukradene predmete. Korisnici su dužni da vode računa o svojim ličnim stvarima.
  2. Korisnici koji organizuju događaje u prostoru odgovorni su za ponašanje svojih gostiju.

VII. PLAĆANJE I ADMINISTRACIJA

  1. Članarine i naknade plaćaju se do 5. u mesecu za tekući mesec, osim za godišnje članstvo koje se plaća unapred.
  2. U slučaju kašnjenja u plaćanju duže od 30 dana, HUB Terazije zadržava pravo da obustavi pružanje usluga dok se dugovanje ne izmiri.

VIII. USKLAĐENOST AKTIVNOSTI

  1. Svi korisnici HUB Terazije obavezni su da osiguraju da njihove aktivnosti u prostoru budu usklađene sa statutarnim ciljevima Saveza za promociju i osnaživanje jednakosti (SPOJ).
  2. Aktivnosti koje nisu u skladu sa ciljevima Saveza neće biti dozvoljene u prostorijama HUB Terazije.
  3. Pravilnik o korišćenju prostorija dostupan je na zahtev ili putem zvanične web stranice.

IX. KORIŠĆENJE PRIHODA

  1. Prihodi od coworking usluga, virtuelnih kancelarija i dodatnih aktivnosti koriste se za podršku projektima Saveza za promociju i osnaživanje jednakosti (SPOJ), uključujući socijalne, humanitarne i edukativne programe.
  2. Ove aktivnosti doprinose promociji društvene jednakosti i inkluzije.

X. PRIMENA I IZMEME PRAVILA

  1. Ova pravila su obavezujuća za sve korisnike i njihovim prihvatanjem korisnik potvrđuje da je upoznat sa pravilima i saglasan da ih se pridržava.
  2. HUB Terazije zadržava pravo izmene pravila uz obaveštavanje korisnika najmanje 15 dana unapred.

XI. KONTAKT INFORMACIJE

Za sva pitanja, predloge ili prijavu problema, korisnici mogu kontaktirati: